středa 20. července 2011

Prubezne vysledky + novy trh

Od meho posledniho postu - tedy za poslednich 20 dni jsem udelal jen 4 dalsi obchody. Castecne proto, ze jsem mel tyden dovolenou, castecne kvuli tomu, ze system mi proste nadeloval mene platnych signalu a castecne kvuli castym bourkam v posledni dobe - behem bourek vypinam PC a neobchoduju z prosteho duvodu: pokud mi vypadnou pojistky nebo bourka zrusi meho poskytovatele pripojeni, byl bych ve zbytecnem stresu, musel bych volat brokerovi na service desk a resit nouzove uzavreni pozic apod. Pokud z tohoto duvodu prijdu o obchod, je to vyrazne mensi zlo, nez obchodovat ve stresu, ze se mi muze kazdou chvili vypnout PC / vypadnout pripojeni.
Nicmene ony 4 obchody byly velmi povedene. Stale si udrzuju win ratio na 77%, ale prumerny winner je aktualne 152$, kdezto prumerny loser se mirne zmensil na 107$

Krome primarniho trhu (Russell 2000) jsem se zacal v dopolednich hodinach poohlizet take po FGBL - Euro Bund Futures, obchodovane na Eurexu. Tento trh jsem papertradoval behem rijna 2010 - unora 2011, takze pro me neni zcela neznamy. Aktualne provadim backtest 3mesice zpet + paper, abych trh vice "nakoukal". Urcil jsem si pomerne striktni mechanicka pravidla, ale aplikuju prozatim svuj system se vsemi tremi patterny, ktere obsahuje (1-2-3, Ross hook a Congestion). Tim, ze ho zatim obchoduji i backtestuji ciste mechanicky a obchody nijak nefiltruju (nejakym ekvivalentem SCORE), dostavam prozatim pomerne nizke win% - cca kolem 55%. I presto ale system vykazuje pekne rostouci equity a ne moc velke drawdowny - maximalne kolem 5.2%. U backtestu, stejne jako v paperu si peclive znacim vsechny charakteristiky obchodovanych patternu, abych je po dokonceni testovani mohl vyhodnotit a pripadne pouzit jako filtr ke zvyseni uspesnosti.
Toto "testovaci kolecko" mam naplanovano do konce mesice a pokud budu schopen s nejakym filtrem prijit, zacnu po prazdninach obchodovat nazivo i tento trh.

1 komentář:

  1. Tak beru zpět předchozí dotaz, už jsem našel odpověď na Eurex :-)

    OdpovědětVymazat