středa 9. února 2011

Slovo uvodem :)

Kdyz tak premyslim, jak bych vlastne zacal, najednout mam v hlave prazdno. Myslenky, ktere me k zalozeni blogu vedly najednou nekam zmizely a nenapada me souvisla veta.
A jak tak nad tim premyslim, toto je hlavni duvod vzniku tohoto blogu - usporadat si myslenky, protoze jednak "Co je psano, to je dano" a navic se clovek ostycha soupnout na web totalne nesouvisle blaboly. Krome toho predpokladam, ze s odstupem casu muzou byt zde uvedene informace zajimave pro nekoho, kdo se taky rozhodl vydat se na pomerne obtiznou cestu jak se stat konzistentne profitablinim traderem.

Abych tedy tento totalne nesouvisly uvod trochu zkonsolidoval: tento blog se bude venovat tradingu, resp. memu vyvoji, coby tradera. Ve zkracene forme sepisu, jaka byla moje cesta k tradingu, cim jsem prochazel a zrejme nejzajimavejsi cast pro potencialni "hledace obchodniho systemu" - k cemu jsem dospel. Az nadejde prihodna chvile, zverejnim svuj obchodni system - resp. obecna pravidla, protoze konkretni nastaveni vzdy zalezi na trhu a timeframe.
Krome toho budu zverejnovat take sve vysledky - ne primo zisky v $, ale spise uspesnost systemu jako takoveho. Tento blog by mel tedy slouzit zcasti take jako obchodni denik.

Tolik tedy k uvodu.
Jen jeste prosba - pokud se zde vyskytne ctenar "z venku", nechte prosim komentar ;)

Ickis

3 komentáře:

  1. Pěkný popis výstupu Joe Rosse, vstupy jsou posány všude, výstupy už ne díky

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě k těm výstupům, na níže uvedeném odkazu jsem se dočetl, že Joe Ross, doporučuje SL dávat u 123, 1 bod pod trojku, obdobně je to i u Ross Hooks, 1 bod pod korekcí, jinak jsem zkoušel 123 se dvěma obchody (většinou jsem skončil kolem 0 zisku nebo v mínusu, řekněme cca 100 obchodů), ale se třemi jak máte zmíněno v článku to má větší logiku, (i když je tam více spreadu) první dva obchody utnu při prvotním výstřelu t.j.
    1. když se profit rovná spreadu např. 16 USD (tedy tento ziskový obchod mi udělá 2. obchod s nulovými náklady - obchod už mám zadarmo)
    2.obchod utnu když se cenový skok zastaví např. na +25 USD a
    3. obchod utnu když to jde proti mě k 0 zisku toho třetího obchodu, (dvě svíčky proti mně, nebo indikátory obrátí do opačného směru,případně když to vezme SL) no a když poroste tak ať roste. Když by ten 3 skončil cca na 0 tak mi pořád zbyde těch 16+25= 41 USD.
    U obchodování se dvěma kontrakty to bylo utnutí při +16 USD a utnutí když to šlo k nule, přičemž ten druhý vyskočil i na cca 28 USD a já čekal, že půjde výš, ale v drtivé většině to šlo zpátky a já čekal až se to obrátí ....
    Dnes, když to píši, jsem zkoušel tři obchody naráz na stejné ceně a skončilo to
    +15,0 1. obchod
    +31,0 2. obchod
    -3,0 3. obchod i když v jednu chvíli tam měl i +50 USD.

    No mohl jsem mít víc, kdybych to utnul na těch +50 a nebo ještě o hodně víc
    kdyby to šlo mým směrem, ale utnul jsem to na těch -3 a byla konsolidace cca 10:00 -12:30 je to před Vánocemi, tak je to normální. Pak to šlo mým směrem ale já tam už nebyl (EUR/GBP).
    Aby to nevypadalo, že jsem borec, tak jen info, jedu Oandu na ostro, ale s mikro loty takže těch + 15 USD je ve skutečnosti 0,0015 USD ale mám to nastaveno tak, že když už mi to konečně půjde, tak jen navýším a budu pracovat se stejnýma hodnotama jen o nějaké desítky výš, takže tam bude zas vidět těch 15. A abych nevypadal moc dokonale, tak bojuji s propady kdy čekám, až se to obátí a ono se to ocitne na -100 USD, ale s pravidly výstupů ktré jsem načetl na tomto webu a SL na vrcholu 3 to snad už časem zvládnu.

    OdpovědětVymazat
  3. A tady je ten slíbený odkaz kde jsou publikace od Joee Rosse pěkně v celku:

    http://www.trading-naked.com/joe_ross_.htm

    Mimochodem, všichni děláte back testy, domnívám se, že to je ztráta času, doporučuji vzít si jeden systém který funguje např 123 a bušit ho a bušit, až mi to začne fungovat a budu vydělávat, až pak si budu něco testovat a ztrácet čas něčím co vede neznámo kam, je mi líto jedné traderky, myslím že to bylo na Finančníkovi, tři roky backtestovala, pak psala jak je zoufalá, že se jí to nedaří, bodejť, jak mohu něco zkoušet o čem nemám šajnu.
    Kdosi z těch co už vydělávají, se podělil o zkušenost, mám dojem že pan Dvořák, ale nejsem si jistý, že byl u nějakého velkého Brokera - firmy která na to měla finance a měla spoustu zaměstnanců, a ti zaměstnanci,
    říkal dotyčný: "obchodovali takové triviálnosti ..."

    Např. pan Ižip z TRIMBroker ve svém videu sdělil, že kolem obchodování je ohromné množství informací kterých využívají ostatní a profitují na tom, že to všechno učí začátečníky a profitují jen z toho.
    Byl jsem v podobném postavení, když jsem dělal bakalářku měl jsem zadané téma a hledal na internetu. Informace jsem si kopíroval do jednoho souboru.
    Když už jsem měl 60 stran informací, zjistil jsem, že je jich tolik, že je nemohu ani zpracovat, tak jsem to smazal a začal jsem psát přímo bakalářku a dohledal si jen to co jsem momentálně potřeboval a pak to šlo. Mimochodem i já mám načteno kilometry stránek na různých traderských pokecech a webech. Snad si tím každý musí projít.
    Kdyby někdo chtěl zde i odkaz na videa pana Ižipa, jsou opravdu velice zajímavá a jsou tam informace, které nikdo nikde nezmiňuje, např, že cca v roce cca 2012 přestaly fungovat indikátory - jel podle nich, první půl roku 2012 OK a pak se mu účet začal vymazávat. Vyberte si co Vás bude zajímat.

    https://www.youtube.com/playlist?list=PL82BB802A376B592F

    Osobně si myslím, že tu změnu způsobil systémem Janeček zavedený ve velkém.
    Jak pan Janeček říká, mám takový systém který jen tiká a každý TIK je pro mne 12 USD. A já říkám a to jsou ty naše USD co máme zmařený obchod.
    No a mu to tiká cca několikrát za vteřinu a to celých 24 hodin celosvětově. Zde je odkaz:

    https://www.youtube.com/watch?v=RY5DBtN_UV0

    Takže zase to potvrzuje informace z tohoto článku na "traderickis.blogspot", že se dá obchodovat jen podle ceny. Osobně používám indikátory abych vydržel v obchodu a jak se to všechno obrátí tak vystupuji. Pokud nečekám, až se to obrátí ze ztráty do zisku :-).

    OdpovědětVymazat